• وبلاگ : عشق
  • يادداشت : سلاممممممممممممممممممممممممممم
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    (ببخشيد، آدرسم در يادداشت قبلي اشتباه شد دوباره فرستادم)سلام آقا سلمان. من اسم كسي را بردم؟ چكار به شخص داشتم كه بخواهم بدگويي اش را بكنم؟ وقتي پشت سر مرده بد گفتن را اينچنين زشت مي دانيد، ببينيد ديگر مكتب تشيع را -كه علما با هزار جان كندن تا امروز به دست ما رساندند- بد تبليغ كردن و شيعه را سگ و كلب توصيف كردن و در مجلس اهل بيت(عليهم السلام) صداي سگ در آوردن چقدر زشت است. آقا سلمان ما با كسي عقد اخوت ابدي نبسته ايم، ما وظيفه داريم از عمل و مسلك هركس (چه مرده چه زنده) كه در گمراهي باشد و اين گمراهي را ترويج كند، بيزاري بجوييم و ديگران را از بيراهه رفتن باز داريم. فكر مي كردم نظر علما و مراجع عظام تقليد برايتان مهم باشد. آيا مي دانيد دشمنان كه تا كنون نتوانستند پرچم سرخ حسيني و اميد سبز مهدوي را از ما بگيرند، به چه نتيجه اي رسيدند؟ آن ها به اين نتيجه رسيدند كه براي انحراف تشيع، بايد مردم را از علماء وارسته جدا كنند و به سوي مداحي هاي بي مايه سوق دهند. اميدوارم آن مرحوم را هم خدا از سر تقصيراتش بگذرد و امثال شما با ترويج اشتباهات او باعث گرفتاري اش در برزخ نشويد.
    سلام آقا سلمان. من اسم كسي را بردم؟ چكار به شخص داشتم كه بخواهم بدگويي اش را بكنم؟ وقتي پشت سر مرده بد گفتن را اينچنين زشت مي دانيد، ببينيد ديگر مكتب تشيع را -كه علما با هزار جان كندن تا امروز به دست ما رساندند- بد تبليغ كردن و شيعه را سگ و كلب توصيف كردن و در مجلس اهل بيت(عليهم السلام) صداي سگ در آوردن چقدر زشت است. آقا سلمان ما با كسي عقد اخوت ابدي نبسته ايم، ما وظيفه داريم از عمل و مسلك هركس (چه مرده چه زنده) كه در گمراهي باشد و اين گمراهي را ترويج كند، بيزاري بجوييم و ديگران را از بيراهه رفتن باز داريم. فكر مي كردم نظر علما و مراجع عظام تقليد برايتان مهم باشد. آيا مي دانيد دشمنان كه تا كنون نتوانستند پرچم سرخ حسيني و اميد سبز مهدوي را از ما بگيرند، به چه نتيجه اي رسيدند؟ آن ها به اين نتيجه رسيدند كه براي انحراف تشيع، بايد مردم را از علماء وارسته جدا كنند و به سوي مداحي هاي بي مايه سوق دهند. اميدوارم آن مرحوم را هم خدا از سر تقصيراتش بگذرد و امثال شما با ترويج اشتباهات او باعث گرفتاري اش در برزخ نشويد.

    سلام آقا سلمان. فقط به حرمت همان شهيد عبدي از شما مي خواهم كه مداحي هاي سخيف و بي مايه و شرك آلود را كه باعث وهن مكتب تشيع است و علما هم اينچنين مداحي هايي را مذمت كرده اند، زمينه وبلاگ خود قرار ندهيد و از مداحي هاي با محتواي بهتر استفاده كنيد.

    به وبلاگ ما هم سر بزنيد. خوشحال مي شويم. و من الله توفيق.

    پاسخ

    با عرض سلام خدمت دوست محترم اولا آدم پشت سر مرده هيچ وقت اينگونه صحبت نمي كند دوما مگر آن خدا بيامرز چه گناهي مرتكب شده بود كه شما اينگونه درباره اين غلام امام حسين گفتيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بيشتر در مورد ايم مسئله فكر كنيد خيلي ممنون از شما التماس دعا